JÓGA PRO ZAČÁTEČNÍKY

Kombinace lehkého cvičení a protahování vhodná jako první seznámení s jógou.

Jóga pro začátečníky je určena zejména pro ty, kteří se s jógou teprve seznamují nebo mají zatím malé zkušenosti. Jednotlivé lekce jsou vedeny v pomalém tempu a zaměřují se především na výuku jednotlivých pozic (ásan), práci s dechem (pránájáma) a relaxaci. Jóga pro začátečníky má za cíl přiblížit toto blahodárné cvičení co nejširšímu možnému okruhu lidí.

 

Jak se cvičí

Jóga pro začátečníky je vedena v klidném tempu a vždy se cvičí nenáročné, zejména průpravné cviky s kratší výdrží. Každý cvičí s ohledem ke svým potřebám a schopnostem. Cvičení je více protahovací se zařazením dechových technik. Každá lekce je zakončena uvolňující relaxací.

Těla jógových začátečníků nejsou zpravidla zvyklá na náročnější pohyby či pozice, a není tedy moudré, přistoupit rovnou ke cvičení složitějších ásan. Výsledkem by pravděpodobně byla jen frustrace, nebo dokonce zranění. Uvolňovací cviky připravují tělo na složitější jógové polohy a pohyby. Uvolňují ztuhlá místa v těle, zlepšují pohyblivost kloubů a pružnost páteře.

Cvičení vede ke správnému proudění energie v těle a jejímu využití. Jóga pro začátečníky vám tak dovolí procítit tělo, rozhýbat páteř, uvolnit klouby, protáhnout svaly, zpevnit hluboký stabilizační systém, uklidnit se a zklidnit roztěkanou mysl.

Pro koho je cvičení vhodné

Cvičení pro začátečníky je určeno lidem, kteří s jógou teprve začínají, nebo si nejsou jistí svou fyzickou kondicí a mají obavy, jestli to zvládnou – odpovídáme: „Zvládnete vše- bez obav!“. Každý totiž cvičí dle svých možností. V józe neexistuje fyzicky dokonale provedený cvik, existuje jen cvik dokonale procítěný a provedený přesně v mezích vašich možností – pak je odvedený nejlépe. Velikou chybou bývá přílišné usilování a přepínání vlastních sil. V józe platí jednoznačně, že méně, bývá více!

V případě zdravotních potíží je důležité o nich informovat lektora.

Co si obléct

Ideální je lehčí oblečení, které vás nebude nijak omezovat v pohybu a budete se v něm cítit pohodlně a dobře. Cvičíme naboso, pokud Vám bývá zima na nohy, můžete mít i ponožky. Na relaxaci máme u nás k dispozici lehké deky na přikrytí, ale můžete si vzít své vlastní. Vhodný je i ručník, který pokládáte z hygienických důvodů při cvičení na podložku. Podložky jsou ve studiu k dispozici.

Kurz pro začátečníky proběhne ve dvou termínech, vyberte si prosím čas, který vám vyhovuje.

Termíny:

ÚTERÝ 17:30 – 18:45h /75 minut/ v termínu od 15.1. – 9.4. 2019 /nekoná se dne 11.2./

ČTVRTEK  19:15 – 20:30h /75minut/ v termínu od 17.1. -11.4. 2019 /nekoná se dne 14.2./

Cena 2.160,- Kč / 12 lekcí

Maximální počet účastníků v kurz je 10 cvičících.

Rezervujte si místo přes email: info@flex-appeal.cz.